اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| افزایش قیمت مصالح ساختمانی از سوی کارخانه‌ها است

رئیس اتاق اصناف مه‌ولات گفت: پس از بازرسی از چند واحد صنفی فروش مصالح ساختمانی در فیض‌آباد مه‌ولات تخلفی در این حوزه رویت نشد و علت افزایش قیمت‌ها از سوی کارخانه‌ها است.

فارس من| افزایش قیمت مصالح ساختمانی از سوی کارخانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، مخاطبان سوژه «لزوم نظارت مسوولان مه ولات بر بازار مصالح ساختمانی» را در «فارس من» ثبت کرده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از انتشار سوژه لزوم نظارت مسوولان این شهرستان بر بازار مصالح ساختمانی برای پیگیری موضوع از پنج واحد صنفی بازدید میدانی صورت گرفت.

علی احمدی تصریح کرد: پس از بازدید از واحد‌های صنفی، تخلفی رویت نشد و علت افزایش قیمت در حوزه مصالح ساختمانی از سوی کارخانه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ واحد صنفی در حوزه فروش مصالح ساختمانی در مه‌ولات فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بازدید از واحدهای صنفی در بازه‌های زمانی متفاوت همچنان ادامه دارد و در صورت تخلف در این حوزه با متخلفین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول